O autorze

socjolog i doktorantka w zakładzie socjologii wizualnej w Goldsmiths College University of London. Od wielu lat zajmuje się badaniem zmian społecznych i kulturowych w Europie i na Bliskim Wschodzie – np. badaniem polskiej migracji w Wielkiej Brytanii, wzorami samorealizacji kobiet w Afryce Północnej czy wizualnymi badaniami nad polskością. Do niedawna strateg najpierw w polskim, następnie londyńskim oddziale agencji reklamowej Saatchi& Saatchi, gdzie zajmowała się planowaniem komunikacji marketingowej i społecznej np. strategii kampanii profrekwencyjnych czy strategii kampanii Partii Pracy w Wielkiej Brytanii. Założycielka Culture Tales – praktyki antropologii wizualnej dla marek oraz kampanii społecznych oraz współpracowniczka Centrum Cyfrowego Fundacji Projekt:Polska. Coraz częściej w swojej pracy wykorzystuje film etnograficzny, zarówno jako sposób zbierania oraz prezentacji danych oraz obserwacji kulturowych i opowiadania o nich w sposób przystępny, piękny i prosty – który trafia nie tylko do ekspertów, ale i angażuje publiczność do współdziałania.